Selangor Mountain Bike Challenge 2010


Walaupun race belum lagi berlansung-Team aku telah menjadi yang pertama. Team pertama register untuk cat Team Challenge (nampak sangat tak sabar nak kayuh).

Kali ni aku join kawan-kawan lama dari Segamat, Naza & Zuraidi yang mewakili MCC Muar untuk ride dalam Team Challenge. Risau juga kalau-kalau tak dapat nak follow rentak kayuhan 2 rider yang banyak pengalaman ni-harap-harap tak menghampakan team mate nanti. Aku join ride for fun -tapi diaorang ni sponsor rider....ermm teruk aku nak struggle nanti.

Paling risau injured yang masih belum recover lagi ni, bahu kiri still sakit nak angkat, jangankan nak berkayuh nak tidur pun kena ada posisi yang betul. Kecederaan paling teruk aku alami sepanjang penglibatan dalam sukan MTB.

Rider Pro MCC Muar , Panjang dan Zamzi (Tezibone)telah mendaftar dalam Open Cat dan bakal memberikan cabaran kepada Juara tahun lepas.


Senarai Perserta

No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.