Cinta Beralih Arah


Sg. Lembing MTB Challenge 2010
20-21 March 2010
Sg. Lembing Kuantan Pahang


Lebih kurang 15 hari lagi Sg. Lembing MTB Challenge akan diadakan dan aku telah mendaftar untuk memeriahkan majlis tersebut di dalam cat 30-34. Pada kebiasaannya aku teruja untuk event sebegini tetapi kali ini semangat tersebut pudar terus. Ada perkara lain yang telah bangkit semula dalam diri aku, perasaan aku semakin teruja dan teruja.


SHIMANO ALIVIO 10000FA
(Aku sangkakan hanya MTB sahaja yang menggunakan series Alivio)

Set Pancing (Medium Action) yang baru dibeli untuk mengikuti trip memancing laut dalam di Sarawak hujung bulan Mac ini. Aku telah resign jadi Nelayan since aku bermastautin di KL pada tahun 2001 dan kini aku register semula sebagai Nelayan part time dan kali ini bukan di Sungai Pahang tetapi di Laut China Selatan.. :)


Tenggiri 16 kg (Sarawak)
Pic taken from Malaysian Fishing Net Forum
Jika ada rezeki inilah spesimen yang bakal aku bertarung-sehebat tech downhill di PCP.



Bersambung............

No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.