Xterra - Kecut Perut


Kurang 4 Jam 7 Hari lagi event ini akan bermula, perasaan masih lagi 50-50 nak teruskan or DNS ajer. Pertama aku kurang confident, tak cukup masa training esp berenang di laut china selatan (takut jaws), cuma dapat training berenang dalam bath tub ajer. Kedua keadaan wife aku yang tinggal 2 minggu lagi, apa pula kata famili dia nanti. Ke aku ni pentingkan diri sangat..? Ermmm kena fikir panjang tu.

Apa-apa pun aku masih ada masa lagi untuk buat keputusan, google dah dibeli, seluar renang pun dah ada walau dibeli di Giant. Sponsor power bar dah ada (Tq Miep) yang penting mintak izin betul2 dan kuatkan semangat.

Gambateeee!!!!!!



5 comments:

Alimuddin Shahid said...

Family 1st laa :)...

Muhammad Khalid said...

Betul tu...family first!!!

miezaniera said...

yezza Family 1st..

Unknown said...

family 1st...xterra lain kali pon ada nnti....

Unknown said...

kena amik kira takut deliver awal...mcm aku, wifey 2 minggu awal...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.