XC Rider VS Free Rider

Date : 26 June 2009
Venue : PCP
Rider : Bro, Kay, Rudy, Apai, Ober, Kawan Ober & Me!!
(sorry tak sempat berkenalan dengan semua)


Aku suka frame Giant XTC Team ni, look like NRS but more
stiffness. Bro, kalau teringin nak jual frame tu, call me....


Kay

Bro in actions...

Hampir 2 bulan aku tak jejak kaki ke PCP. Banyak perkembangan, harap2
bila complete, jangan lah kena bayaran.

Rudy full time photographer, part time free rider.....
Big drop!!!

My first drop, memang layan. Cancel jual spare part, thinking of build
another bike to suite this playing ground. XC rider become XC extreme rider....
(pic shooter - mr Rudy. Nice angle)

Hari ni, student baru UiTM register! Empat tahun lamanya aku menguruskan pendaftaran pelajar baru, hari ni aku berada di Putrajaya menguruskan hal isteri, juga menantikan orang baru. Anytime from now, entah hari ni, entah esok, takpun minggu depan. Berdebar dalam hati...

Sempat curi masa untuk layan PCP berkebetulan Kay n others ride di PCP, tq ajak ride sekali. Macam last week, tak sempat nak habiskan 1 loop dan kali ini tersangkut di extreme playground. Rudy & Ober (lagi sorang tak ingat nama) tengah layan drop, ermm menggegarkan iman aku untuk mencuba drop.

Hasil dari tunjuk ajar Rudy & Ober, akhirnya aku berjaya melakukan beberapa drop yang mengasyikkan....hehehee....next time wanna try big drop!!!

No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.