Perempuan & Penampilan

Penampilan-suatu yang perlu dijaga. Ia melambangkan nilai dan peribadi seseorang itu, pandangan pertama dalam konteks sosial manusia. Penampilan aku cukup ringkas, tak pandai bergaya - berpakaian ala kadar janji tak serabut orang memandang. Cuma soal rambut aku selalu ambil berat, rambut panjang membuatkan rasa tak selesa dan perlu ke kedai gunting, mungkin sebulan dua kali dan kosnya RM8 bagi satu servis.
Aku menulis entry ini di Thomas & Guys Hairstyling Team menantikan wife yang sedang menjalani proses perubahan imej. Nak berambut pendek sebelum masuk labour room - katanya. Hampir sejam berlalu masih belum lagi muncul kelibatnya, proses perubahan imej memang memakan masa dan kos untuknya pula aku tak pasti.
Moralnya aku berhabis duit ke MTB dan hasilnya wajah yang semakin menawan, berkilau bagaikan permata hitam. Tubuh pula semakin berseni dengan hiasan parut akibat bergeser dengan tanah dan batuan. Perempuan pula berhabis duit untuk kecantikan-menjaga penampilan. Semakin lama semakin bertambah serinya.....
Akhlak yang sempurna - menyerikan pemakainya.

No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.