Ipoh Fellowship Ride 08

Gambar dari blogger lain.
Tertinggal camera laa..menyesal sungguh



Complete kayuh sejauh 43km dengan catatan masa 4 jam 45 min dan berkedudukan 243/700 riders memang miracle bagi Zafifi. First time join epic ride camni dah boleh complete semua stage, that a good starting point untuk terus mengayuh.

Aku takde luck ride kali ni, baru 3km kayuh road n just enter offroad trail rantai putus! Frust dan give-up masa tu. Aku ambik masa 15 minit untuk sambung semula rantai due to kelam kabut. Nak tak nak aku teruskan kayuh n jadi semangat bila aku rasa rider kat depan aku semua slow (fellowship ride) akhirnya aku sampai ke check point 4 dengan kedudukan 51 dari keseluruhan rider. Complete dalam masa 3 jam 45 minit.

Keseluruhan memang ride ni well organized dan hadiah lucky draw memang menarik, Frame Giant yang diidamkan oleh semua rider akhirnya jatuh ke tangan rider dari Penang (kalau tak silap) dan aku hanya dapat jersey lee run le tour d Langkawi, sebagai saguhati. Untuk tahun depan memang aku takkan miss ride lagi, best giler!

Tak puas hati bila ada local rider yang gunakan short cut untuk completekan trail ni, memang betul it's not a race or competition tapi sekurang-kurang jujurlah pada diri sendiri....



Story By : Halimunan



3 comments:

Anonymous said...

abang ..... mana cerita saya???? hehehe ..miss u

Muhammad Khalid said...

Cerita....emmm, banyak sangat apa yang yang diceritakan!

Muhammad Khalid said...

Why dun u use ur real name?

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.