Intersesi

Didatangi seorang pelajar yang mahukan aku membenarkannya mengambil Intersesi di kampus lain. Alasan yang diberikan hanya untuk membolehkan dia berjumpa dengan ayah yang telah hidup terpisah dengan ibunya. Aku terdiam, polisi tidak membenarkan untuk aku melayan permintaan ini, sedangkan terbit perasaan simpati di dalam hati. Banyak persoalan hidupnya aku ungkaikan dalam setengah jam perbualan yang diselangi dengan esakan kecil. Sebelum melangkah keluar, dia tersenyum, riaknya telah menerima apa yang aku simpulkan sebentar tadi. Alhamdulillah.

Kisahnya menceritakan kisah hidup aku yang pada suatu waktu dahulu aku juga berada di dalam bayangan duka itu.


Story by : Halimunan

No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.