Bikin Trail 4

Pukul 10.00 pagi baru start berkumpul nak buat trail, so takder ridelah weekend ni. Epy datang bawak motor then aku simpan semula bike dalam kereta tak payah ride, tapi concentrate tebas lorong lagi untuk climbing section. Stage pertama teknikal DH dah complete sejauh 500 meter dan stage kedua ni untuk climbing. Pukul 2.00 petang laluan sejauh 600 meter berjaya disiapkan. Zuraidi tukang pasang tali sepanjang laluan, kena penalti pasal datang lambat.

Projek : Bikin Trail Stage 2
Member : Aku, Epy n Zuraidi. (Farok MC sakit perut) agaknya p dating kot.

Laluan ke single track
Kat sinilah aku nak letak pintu gerbang "WELCOME TO AM BIKE PARK"


Kawasan ini paling seksa untuk di clearkan segala semak samun.

Zuraidi memasang tali disepanjang lorong yang telah ditebas.

Stage pertama teknikal DH yang telah disiapkan tapi masih banyak benda yang kena touch-up lagi.

Aku plan nak bawak mesin rumput untuk clearkan kawasan semak ni.

Rock Garden, kawasan ini aku akan clear kan, hasilnya nanti tak taulah camner.

Ramp yang sempat disiapkan sebelum balik, takut terlepas Zohor lak nanti. Belum sempat try lagi.

Aksi Bunny Hoop oleh Zuraidi.


Part ni aku tak suka, takut terbakar lak hutan tu. Halau nyamuk punya pasal satu hutan yang terbakar nanti.




Story by : Halimunan



No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.