Balik Kampung Naik Basikal

Fitness level aku semakin menurun dan berat badan pula bertambah-makin kurang aku berkayuh sejak 5-6 bulan yang lalu. Entah macam mana timbul pula idea nak berkayuh dari Putrajaya ke Jerantut dengan jarak anggaran sejauh 200km yang perlu ditamatkan dalam masa kurang dari 12 jam. Berdasar kepada logic memang boleh tetapi melihatkan kepada tahap fitness aku sekarang memang impossible untuk dilakukan.

Apapun tarikh aku dah tetapkan, 10 Disember 2010 (Jumaat) aku akan berkayuh santai dari Putrajaya melalui MRR2 ke Gombak (Kg Orang Asli) terus ke Genting Sempah dan Bentong. Aku akan mengambil highway LPT (Karak-Temerloh) dan terus ke Jerantut kampung wife aku.


Apa yang penting sekarang aku perlu menjadual masa training dengan lebih teratur. Tak pernah aku berkayuh melebihi 150km dan sekiranya berjaya aku akan memecah rekod peribadi berkayuh sejauh 200km dalam masa 12 jam.

Motivasi aku-nak balik cepat jumpa anak bini esp Kaisara...


-Ada sesiapa nak join? Tak larat kita naik teksi.....

No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.