Kayuhan Bermula

Besok, tepat jam 8.00 pagi aku akan memulakan kayuhan dalam siri Jelajah Sedekad Pentadbiran Naib Canselor UiTM. Dalam kesibukan, aku tidak mempunyai sebarang training yang proper untuk kayuhan jarak jauh sebegini. Bertemankan NRS3 aku akan menduga sejauh mana mental aku mampu bertahan.


BIL

PERINGKAT/DESTINASI

JARAK

(ANGGARAN)

TARIKH

CATATAN

1.

Peringkat Pertama

UiTM Johor (Segamat) – UiTM Pahang (Jengka)

170 Km

2 Oktober 2009

Bermula di UiTM Johor

2.

Peringkat Kedua

UiTM Terengganu (Dungun) – UiTM Kelantan (Machang)

150 Km

4 Oktober 2009

Bermalam/Bermula di UiTM Terengganu

3.

Peringkat Ketiga

UiTM Perlis (Arau) – UiTM Kedah (Merbok) –

150 Km

6 Oktober 2009

Bermalam/Bermula di UiTM Perlis

4.

Peringkat Keempat

UiTM Pulau Pinang (Permatang Pauh) – UiTM Perak (Sri Iskandar)

150 Km

7 Oktober 2009

Bermalam/Bermula di UiTM Pulau Pinang

5.

Peringkat Kelima

UiTM Shah Alam – UiTM Negeri Sembilan – UiTM Melaka (Lendu)

150 Km

8 Oktober 2009

Bermalam/Bermula di UiTM Shah Alam

6.

Peringkat Keenam

UiTM Melaka (Lendu) – UiTM Johor (Segamat)

100 Km

9 Oktober 2009

Bermalam/Bermula di UiTM Melaka

JUMLAH HARI

7 HARI


JARAK KAYUHAN

870 KM




Selepas jelajah ni, sure aku akan berhempas pulas untuk menyiapkan kerja-kerja opis yang bertangguh - exam makin hampir, persediaan belum aku siapkan lagi. Apa kata boss baru aku nanti???


2 comments:

mrs C said...

Good luck sayang.. semoga selamat dan berjaya hendaknya amin... we gonna miss u ..luqman tgh minum susu

tukangkebun said...

good luck to all segamat riders. Pesan kat barai suruh kayuh slow2 sikit, jangan ikut darah muda. huhuhu!!

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.