Jelajah UiTM : Peringkat Kedua

Bersama Pengarah & Timbalan Pengarah UiTM Terengganu

Peserta dilepaskan oleh Pengarah Terengganu tepat jam 9.00 pagi.

Perserta tiba di UiTM Kelantan pada jam 4.30 petang disambut oleh
Timbalan Pengarah (PJI)



Bersama Pelajar dan Kakitangan UiTM Kelantan



Menulis kata-kata penghargaan untuk diserahkan kepada Naib Canselor.


Machang, 4 Oktober 2009- Pasukan jelajah UiTM meneruskan perjalanan dari UiTM Terengganu ke UiTM Kelantan untuk kayuhan peringkat kedua. Majlis pelepasan yang bermula jam 8 pagi dihadiri oleh Pengarah UiTM Terengganu, Yang Mulia Tengku Yusuf, kakitangan dan Majlis Perwakilan Pelajar UiTM Terengganu.

Majlis dimulai dengan ucapan Pengarah UiTM Terengganu dan ucapan Pengarah Program Jelajah UiTM. Seterusnya majlis diteruskan dengan penyampaian cenderahati oleh kedua belah pihak. Kayuhan peringkat kedua ini bermula jam 9 pagi dan pasukan jelajah berhenti jam 12 tengah hari di Jerangau dengan jarak kayuhan sejauh 70 kilometer. Selepas makan tengah hari dan solat, peserta jelajah meneruskan perjalanan dengan berkenderaan sehingga 30 kilometer sebelum tiba di UiTM Kelantan dan kayuhan diteruskan semula.

" Kami berjaya menyudahkan kayuhan sejauh 100km untuk peringkat kedua ini dan berasa amat terharu atas sambutan meriah yang diberikan oleh UiTM Terengganu dan UiTM Kelantan" Kata Muhd Khalid sejurus tiba jam 4.30 di UiTM Machang. Peserta jelajah disambut oleh Timbalan Pengarah Bahagian Penyelidikan dan Jaringan Industri.




Story by : Azim

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.