Exam

Semalam (18/11/2008) berakhirlah exam untuk semester ini. Alhamdullillah exam berjalan lancar seperti yang telah dirancangkan dan nampaknya Bob, pengganti aku cepat belajar dan mampu menguruskan exam dengan lebih baik. Semester yang terakhir aku terlibat di dalam exam dan selepas ini tanggungjawab aku lebih tertumpu kepada admin sahaja, tukar bidang tugas.

Minggu ini memang sibuk bagi semua pensyarah untuk menanda kertas jawapan pelajar, tarikh akhir yang diberikan untuk menghantar markah pada 24/11/2008, lebih kurang 6 hari dari tarikh peperiksaan yang terakhir, extra satu hari berbanding semester lepas. Banyak masa untuk mereka pastikan semua markah dimasuk dengan betul dan begitu juga dengan staf HEA ada masa untuk key-in markah dengan teratur.

Aku cuma berharap agar pengurusan exam kali ini berjaya mendapat zero defect. Harapan ini aku asaskan dengan persediaan dari awal semester dulu (belajar dari kesilapan) dan moga ianya diperkenankan. Ada masa terkeliru, semua yang dilakukan ini untuk apa? Kepuasan diri atau aku benar-benar memikul tanggungjawab? Apa yang drive aku?




2 comments:

Khairul said...

Salam Khalid
Lepas ni nak tukar ke pejabat mana.

Dziauddin said...

Ikhlas adalah punca rezeki...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.