Mengapa Menulis

Semalam aku ditanya oleh seseorang mengapa aku menulis di blog dan jawabku ringkas, blog hanyalah sekadar catatan peribadi terhadap minat dan pengalaman hidup untuk aku kongsikan dengan pembaca yang mempunyai minat yang sama. Pada asalnya aku menulis di laman ini untuk menceritakan kegilaan aku terhadap Mountain Biking dan kemudian ianya berubah kepada catatan hidup aku.

Big Boss UiTM Johor misalnya, menggunakan medium ini untuk menceritakan kehidupan beliau disamping menyampaikan makluman pengurusan kepada semua staf . Tulisan yang bersahaja dan menarik serta mendalam maksudnya membuatkan aku teruja untuk melawati blognya setiap pagi sebelum aku membuka e-mail staf.

Setiap tulisan para blogger ada tarikannya, terpulang kepada pembaca untuk memilih bahan bacaan yang sesuai dengan selera dan keinginan mereka. "Baik yang di cari, maka baiklah yang akan datang" dan aku menulis ada iringan maksudnya........


No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.