Pendaftaran Pelajar Baru

Sehingga jam 4.30 petang tadi seramai 496 orang pelajar baru untuk sesi kemasukan Julai-November 2008 telah mendaftar. Alhamdulillah, walaupun "sistem pendaftaran" agak perlahan tetapi tidak mengganggu keseluruhan proses pendaftaran. Jumlah pelajar Lelaki yang mendaftar pada kali ini lebih ramai berbanding semester sebelum. Ada perkembangan positif nampaknya dan harap tiada pula lelaki yang "bercelaru gender".

Tepat jam 5 nanti aku akan memberikan taklimat kepada pelajar baru berhubung proses pemulangan file peribadi, dan selalunya bila sebut "kena bagi taklimat" badan aku terus mengigil, penyakit lama yang belum sembuh sehingga ke hari ini. Aku inferior...

Ragam khalayak semasa pendaftaran tadi aku tinjau dan kesimpulan aku, mereka beruntung sungguh. Dihantar oleh ibu bapa dengan tautan harapan, berbanding dengan aku dulu yang hanya bertemankan perasaan sendiri.........

No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.