Langkawi

Konferensi Pentadbir Universiti ke-14 yang diadakan di Bayview Langkawi pada 4-7 Jun 2008 memang menarik. Program yang telah direncanakan memanglah padat, padat dengan pembentangan kertas kerja dan padat dengan slot-slot yang menipiskan wallet. Dua dalam satu, berkonferen dan bershopping. Mungkin keadaan giler shopping ini berjaya diselamatkan oleh Pak Lah dengan mengumumkan kenaikan harga petrol, menyahut seruan ubah gaya hidup…….

Honestly, ini kali pertama aku jejakan kaki di tanah sumpahan ini dan aku menggunakan sepenuhnya masa senggang yang ada untuk berjalan-jalan disekitar pulau. Bershopping bukan interest utama tapi bukit-bukau yang ada menarik minat aku. Sempat berkunjung di sebuah kedai basikal yang terletak ditengah-tengah bandar dengan harapan kot-kot harga free duty macam barang yang lain tapi bila tengok makin mahal ada lah.

Makanan dihotel memang ummpphh! Sea Food tarikan utama aku, adusshh memang bertambah lah berat badan. Hari yang kedua aku berjaya memagar nafsu makan aku, tapi tangan yang mencedok lauk pauk yang ada tak berjaya ditahan, selagi belum penuh pinggan selagi itu tangan tak berhenti. Lepas ini ubah gaya hidup……….

Permandangan di Jeti Kuala Perlis

Bersama sifu Broadcasting, terima kasih kerana masih ingat student yang terlebih kreatif ni.

Permandangan dari Hotel Bayview, bilik aku mengadap Hutan bukannya Laut!!


Menu yang dicadangkan kepada peserta Kayuhan Jati Diri di KK. Sebelum balik ke KL singgah di Kuala Sepetang menikmati Mee Udang. Memang best dan "Selak Udang Baru Nampak Mee". Price cuma RM10 per plate.




No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.