Kelantan

Belum sempat selesaikan kerja di pejabat after trip di Langkawi kena outstation lagi dan kali ini ke negeri Tuan Guru, Kelantan. Mesyuarat selama 4 hari ini bermula pada 12-15 Jun 2008 bertujuan untuk menyelesaikan isu-isu akademik dan pada sesi penggulungan matlamat mesyuarat ini berjaya dicapai. Alhamdullillah, moga perkara yang baik dapat dilaksanakan segera. Tq to Imran n team for ur hospitality!

Mesyuarat yang diadakan di Hotel Renaissance Kota Bharu berkebetulan sama dengan lawatan kerja Pak Lah di Kelantan. Aku dan beberapa rakan mencari peluang untuk bertemu dengan Pak Lah di lobby hotel tetapi pertemuan tidak ada. Manalah tau kalau dapat bersalam dengan Pak Lah untuk mendapat berkat sebelum mengubah gaya hidup…..

Food memang fantastic, tak tertahan lagi nafsu makan.Tapi kali ini aku berjaya mengurangkan nasi di pinggan cuma menambahkan lauk pauk sahaja. Beratlah aku nak kayuh kat Kuala Kangsar nanti, training takder, Cuma training makan ajerlah.


Agaknya Pak Lah pernah tak drive BM ni?


Tok Pa mantan Menteri Pengajian Tinggi.


Nasib baik bukan aku yang kena berkaraoke....

Buah Salak memang favorite aku, ada cerita pasal buah ni yang aku takkan lupa sampai bila-bila. Setiap kali lunch n dinner memang buah ini terhidang depan aku.


No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.