Dalam Suka Ada Duka

Pagi lagi semua staf berkumpul dan tertumpu kepada Zam yang sedang membaca isi surat yang baru diterima. Sudah aku agak apa isi kandungnya dan sejurus itu air muka kegembiraan dipamer oleh semua staf yang ada. Aku tersenyum berlalu melepasi mereka tanpa menjawab sebarang perkara yang dilontarkan. Perasaan yang timbul aku sembunyikan sedangkan tika itu hati bagaikan tertawa berkongsi kegembiraan.Aku lihat wajah Zam cukup ceria, gembira dengan kenaikan pangkat yang diterima sebagai EO di Shah Alam, rezeki kurniaan yang kedua pada tahun ini.

Selepas Mas, Zam pula akan meninggalkan HEA dengan seribu kenangan dan sekali lagi aku akan kehilangan staf yang selama ini telah meringankan hidup aku. Dalam suka itu ada duka, hakikat perpisahan pasti akan aku lalui nanti.

No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.