Berat

Giler, balik dari kursus berat badan bertambah 3 kilo! No exercise yang ada cuma exercise mulut mengunyah makanan. Melantak tak ingat, makan 6 kali sehari masa kursus, mana tak naik badan. Breakfast di hotel jadi breakslow, selagi ada makanan terhidang, selagi itu nafsu makan menjadi-jadi. Adushhhh!

Hari esok aku plan nak kayuh after office.For sure Mr Khinzir pun dah lama tak tengok kelibat aku Lama bercuti cycling since Fellowship di Ipoh. Basikal pun aku baru servis dan ready untuk battle esok. Paling jauh pun aku boleh kayuh 5 kilo ajer esok ni, I bet it. Paling aku terkilan projek bikin trail aku dah tertangguh! Nampak gayanya memang tak sempat nak siapkan ikut schedule, extend lagi sebulan dua.

Hujung bulan 6 ada ride di Kuala Kangsar, aku belum register lagi, tapi dah tak sabar nak ride! Sempat lagi untuk aku persiapkan diri nanti, pedaling for life……


2 comments:

Anonymous said...

atlit mcm hang takpa mike...ada half marathon 25May...apa lagi?

Muhammad Khalid said...

Perut sudah maju ke depan..along. Book Tarikh 9/8/08 K. Kalau diizinkan itu tarikh aku.................

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.