Cuti Umum

PM isytihar cuti umum pada hari Jumaat 31 Disember 2010 atas kemenangan Malaysia - tak memberi makna apa-apa pun pada aku. Ada tugasan rasmi yang perlu aku laksanakan sempena majlis penutup Minggu Destini Siswa (MDS) sesi Disember 2010 - Jun 2011.

Bukan soal kena kerja esok tapi dalam kepala ni memikirkan family di kampung. Kaisara dimasukkan ke wad kerana demam sejak dua hari lalu dan wife perlu berada bersama sepanjang masa. Luqman pula terpaksa ditinggalkan bersama mak mertua dan aku lansung tak punyai peluang untuk bercuti.

Diberitakan tadi, mungkin Kaisara akan di tahan 2 hari lagi sehingga benar-benar sembuh. Semalam hati sedikit reda kerana dimaklumkan Kaisara mungkin boleh keluar hari ini. Aku betul-betul tertekan sekarang.

Nekad jer lah malam ni lepas mesyuarat bersama staf terus aku gerak ke Jerantut. Biarlah apa nak jadi esok pandai-pandailah pengganti aku settlekan semua. Boss aku pula bercuti panjang selepas operation minggu lepas.

Indahnya hidup.....



2 comments:

Kongkang Malaya said...

Salam,

La isk. Mudah-mudahan Kaisara cepat sembuh.

Muhammad Khalid said...

Tq patin...! Sedapnya menu baru.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.