RVL For Merida

RS RVL 07

Jauh lebih laju dan smooth jika dibandingkan dengan my old manitou bila layan downhill terutama melalui rock garden di trail kesukaan aku, Bukit Botak. Aku akui, memang jakun dan terpaksa mendapat nasihat dari pakar "Mr Don" untuk setting air pressure RVL ni dan terpaksa buat beberapa experiment untuk dapatkan setting yang sesuai dengan my riding style. Walaupun dah lama di alam MTB tapi untuk membazirkan ribuan-ribuan ke basikal ni aku selalunya fikir banyak kali, selalunya apa yang kita idamkan tu will always be underused. Lagipun memang kurang berkemampuan, kerja gomen..monthly salary maa...

Dengan Manitou dulu aku berani nak terjun sana sini tapi dengan RVL ni aku jadi takut, takut tercalar or rosak....emmmmm! Maknanya untuk 2-3 bulan ni aku sure RVL tu aku pampert betul-betul, but after that aku sure RVL tu terus dilenjan!

Thanks to the nice guy Mr @Mike who give me chance to enjoyed this feeling........



No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.