Kerja Malam


Tengok staff yang kerja malam ni, especially dua orang kanan yang terlalu banyak bekorban masa untuk menyempurnakan jihad kerja terasa kagum dalam hati. Dua orang ini bukan nya berkhidmat setahun dua tetapi sudah menjangkau puluhan tahun dan masih mampu mengekalkan produktiviti kerja. Belum lagi staff sokongan lain yang ada bersama malam ini dan jika dihurai seorang demi seorang perwatakan kerja mereka ini sudah pastinya mereka jauh mengatasi aku dari pelbagai segi.

Dari tadi aku hanya mundar-mandir kerana peranan aku malam ini hanyalah sebagai kaunter pertanyaan sahaja. Lagipun malam ini malam malas aku, malas nak siapkan laporan exam untuk boss bentangkan hari jumaat ini dan malas untuk selesaikan masalah gred exam pelajar.

Jatuh bangunnya HEA Johor ini banyak bergantung pada mereka ini dan watak aku cukup kecil sekali, tabik hormat untuk semua!!!



No comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.