Bikin Trails 3

Ahad-10 Febuary 2008, kerja-kerja bikin trails disambung semula after cuti CNY. Laluan teknikal ditanda untuk memudahkan menerangkan kawasan, dan yang penting sebagai tanda supaya tak sesat di dalam hutan ni.


Terkilan, terpaksa menebang anak pokok balak

Farok bergambar bersama anak pokok "Keruin"- farok kata.
-sebelum ditebang-

Laluan menjadi semakin menarik

Daun-daun kering menutupi lorong perlu dibersihkan bila Zuraidi recover from injury last ride.



Kerabat Di-Raja Pai

Memang mantap.....penuh teknikal.

Menguji ramp @ titi yang disiapkan dulu.

Bersedia untuk take-off

Frust bila photographer hanya dapat capture tayar belakang ajer. Ingatkan dapatlah capture gambar tengah fly.

Akibat terlalu ghairah untuk melompat, aku mandi dalam parit ni. Kaki kanan terseliuh, perut bercalar n lengan luka terkena batu tajam. Aduhhh!!!

Lompatan yang tidak menjadi, terbang di udara... basikal dalam semak, aku dalam parit.

Sakit..tapi inilah kepuasan yang aku cari..cari pasal. Serik tapi esok lusa sure nak try lagi.


Hari ini aku sampai opis jam 10.45 pagi, masuk opis control jalan depan staff. Aku tak mau diorang tau aku excident lagi...naik basikal. Malunyer..ikutkan nak ambik MC ajer, bila mengenangkan kerja aku semakin bertambah tiap-tiap hari, gagahkan diri untuk menghadapi hari-hari seterusnya.


Story by : Halimunan



2 comments:

Anonymous said...

Accident lagik!!! Iskkkk...iskkk...
jom FRIM esok...

Muhammad Khalid said...

Along, plan lah buat kenduri budin kat sana. Aku sure datang n lepas tu p layan kiara or frim lah....

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 XC RIDER |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.